ادامه مطلب

ادامه مطلب


ايشان در پیامي در حمایت از شورای نگهبان مي‌فرمايند:

بسم الله الرحمن الرحیم

چنانچه مشاهده می‌شود پس از انتخابات مرحله اول از دوره دوم مجلس شورای اسلامی، افرادی که نظریه شورای نگهبان در ابطال یا تأیید بعضی از حوزه‌ها موافق میلشان نبوده است، دست به شایعه‌افکنی زده و اعضای محترم شورای نگهبان (ایدهم الله تعالی) را که حافظ مصالح اسلام و مسلمین هستند، تضعیف و یا خدای نکرده توهین می‌نمایند و به پخش اعلامیه و خطابه در مطبوعات و محافل دست زده‌اند، غافل از آن که پیامد چنین اعمال و جوسازی‌ها آن هم در دوره دوم مجلس و نگذشتن سالی چند از انقلاب چه خواهد بود امید است چنین اعمال، بی‌توجه به نتایج ناروا و اسفبار آن باشد. معلوم نیست در صدر مشروطیت در دوره اول با فقهای ناظر به قوانین، این نحو عمل شده باشد. در آن زمان به تدریج فقهاء را از مجلس بیرون راندند و به سر این ملت آن آوردند که دیدیم. من به این آقایان هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می‌شود و در آخر، رژیمی را ساقط می‌نماید. لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین، هر ابر قدرتها‌ست وفادار باشیم. در خاتمه باید بگویم که حضرات آقایان فقهای شورای نگهبان را با آشنایی و شناخت تعیین کردم و احترام به آنان و حفظ مقامشان را لازم می‌دانم و امید آن دارم که این نحو امر تکرار نشود و به شورای نگهبان تذکر می‌دهم که در کار خود استوار باشید و با قاطعیت و دقت، عمل فرمایید و به خدای متعال اتکال کنید. از خداوند تعالی عنایت و رحمت برای ملت عزیز را خواستارم.(صحیفه نور، ج ۱۸، ص ۴۲۱، ۶۳/۲/۲۵)



تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394برچسب:, | 19:20 | نویسنده : مرتضی |

استفاده از اسلحه توسط نوه امام

سید حسین خمینی، نوه امام خمینی و فرزند مرحوم آیت‌الله مصطفی خمینی شخصیت مشهور و شناخته شده ایران بود که بر روی مردم اسلحه کشید. در سال 59 و در جریان یکی از سخنرانی‌ها وی در دفاع از بنی صدر در مشهد، مردم در اعتراض به سخنان نوه امام به او حمله می‌کنند، و سید حسین برای مقابله با مردم دست به سلاح کمری خود می‎برد و کار به جایی می‌رسد که نیروهای کمیته وی را به اتاقی منتقل می‌کنند. این افراد با تماس با دفتر امام نظر ایشان را در مورد این حادثه سوال می‌کنند. پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده مردم به او هجوم آوردند دست به اسلحه برده ما چه کار کنیم. امام به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند.

حضرت امام در نامه ای خطاب به سید حسین خمینی که متن آن درجلد14صحیفه نورآمده است با انتقاد شدید از وی، نوشته اند: «پسرم حسین خمینی! جوانی برای همه خطرهایی دارد که پس از گذشت آنها انسان متوجه می‌شود. من میل دارم کسانی که به من مربوط هستند در این کوران‌های سیاسی وارد نشوند؛ من امید دارم که شما با مجاهدت در تحصیل علوم اسلامی و با تعهد به اخلاق اسلامی و مهار کردن نفس اماره بالسوء، برای آتیه مورد استفاده واقع بشوی؛ من علاوه بر نصیحت پدری پیر، به شما امر شرعی می‌کنم که در این بازی‌های سیاسی وارد نشوی و واجب شرعی است که از این برخوردها احتراز کنی؛ من به شما امر می‌کنم به حوزه علمیه قم برگرد و با کوشش، به تحصیل علوم اسلامی و انسانی بپردازد.»

حالا خودتون قضاوت کنید اگر الان امام خمینی (ره) زنده بودند و این بازی های سیاسی و قانون گریزی ها را از نوه عزیزشون میدیدند، چگونه برخورد میکردند؟؟



تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394برچسب:امام خمینی, انقلاب, حسین خمینی, نوه, امام, | 18:42 | نویسنده : مرتضی |

گمرك ایران جزئیات بیشتری از واردات انواع خودروی سواری لوكس به اسم یك زن روستایی را منتشر كرد.
 
برای دیدن مشروح خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید....


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:رانت, پولشویی, کلاهبرداری, زن روستایی, خودرو, خودرو لوکس, واردات, گمرک, | 18:46 | نویسنده : مرتضی |
 
سریال تلویزیونی جدید رژیم صهیونیستی با موضوع ربودن وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به نام "سردار سلیمانی" از تلویزیون رژیم اسرائیل در حال پخش است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال تلویزیونی جدید رژیم صهیونیستی با موضوع ربودن وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از تلویزیون رژیم اسرائیل در حال پخش است.
به گفته وب سایت صهیونیستی "TeHtel" مجموعه تلویزیونی «بدل ها»، پیش از اکران به بیش از  صد کشور دنیا فروخته شده است.

اولین صحنه این سریال با ربودن وزیر دفاع کشورمان که در این مجموعه "سردار فرهاد سلیمانی" نام دارد، در مسکو آغاز می گردد.

به گفته این وب سایت صهیونیستی، این مجموعه کنجکاوی برانگیز که اکران آن از هفته گذشته در سرزمین های اشغالی شروع شده، در کشورهای بسیاری با استقبال روبرو گشت و شبکه های تلویزیونی گوناگون آن را برای پخش خریداری نموده اند.
 
داستان این مجموعه درباره ربودن وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از یک هتل در مسکو توسط عوامل موساد است که برای انجام این فعالیت از پاسپورت چند شهروند معمولی استفاده کرده اند.
 

 ادامه در ادامه مطلب ....



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:, | 12:11 | نویسنده : مرتضی |

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در سخنرانی در صحن علنی مجلس با اشاره به اتفاقی که اخیرا در جزیره فارسی افتاد و دستگیری تفنگداران آمریکایی عنوان داشت: در چند ساعت اتفاقاتی که در آنجا افتاد، آمریکایی‌ها حقارت‌های وحشتناکی را تجربه کردند.



وی ادامه داد: فیلم‌های بسیاری از لپ تاپ ها و موبایل‌هایشان استخراج کردیم که اگر خباثت کنند، آنها را پخش می‌کنیم و حقارتشان صدبرابر خواهند شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه 4 بار با آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در این مدت اخیر درگیر شده‌ایم، اما تنها کشوری هستیم که بدون هیچ‌گونه واهمه اعمال حاکمیت می‌کنیم، افزود: در هیچ‌جای دنیا کشتی آمریکایی توقیف نمی‌شود، اما ما این کار را انجام دادیم.

دریادار فدوی تاکید کرد: شیطان بزرگ تلاش می‌کرد تا با سخنان سخیف ما را تحقیر کند که در این پروسه شکست خورد و ما در جزیره فارسی که وسعتش به اندازه یک زمین فوتبال بوده و 130 کیلومتر از سواحل ما فاصله دارد،  همواره در آنجا حضور داریم و با اقتدار اعمال حاکمیت می‌کنیم.

وی با اشاره به شکست راهبردی آمریکا در خلیج فارس گفت: برخی تلاش می‌کنند تا دشمنی آمریکا را با شیطان‌های کوچک همچون عربستان جایگزین کنند که هیچ‌گاه نباید این اتفاق بیفتد و هیچ دشمنی همچون آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی توطئه نکرده و جایگزینی شیطانک‌های کوچک به جای شیطان بزرگ یک انحراف است.



تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:آمریکا, امریکا, سپاه, ارتش, جمهوری اسلامی, سردار فدوی, مجلس, علی فدوی , فیلم, | 11:54 | نویسنده : مرتضی |
صفحه قبل 1 صفحه بعد